Första Advent

Breaking Dawn var sjukt bra! Haha, Sara höll på att flippa ut när filmen tog slut. Hon sa hela tiden "Men så där kan den inte sluta!" Men eftersom att jag läst boken så vet jag ju vad som kommer hända så jag är lugn. Fast jag längtar ändå tills andra delen kommer ut! För filmen var nog lite bättre än boken.  ^^

Sen så somnade jag och Sara tre inatt! Helt sjukt!! Brukar vara as trött vid elva, men vid två var jag klarvaken och visste inte hur det skulle gå till när jag skulle sova. Men när vi la oss vid tre var jag grymt trött och somnade direkt!
Idag när jag kommit hem från Sara duschade jag av mig och packade för avfärden mot far och sen gick jag på stan en sväng med Fritiof. Där var det julskyltning men den kollade vi inte så mycket på. ^^) Hon skulle köpa mjukisbyxor och örhängen och jag ett par svarta jeans. Väldigt tjusiga köp gjorde vi också, om jag får säga det själv. Kommer vara värsta schnyggingarna imorgon på skolan ju! (Y)
Nu ska jag kolla på datorn och sedan duscha.
Goder kväller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0