Macka

Nu ska jag ta en macka och sedan sova. Blev lite piggare av att duscha, men nu börjar jag gäspa som en galning igen.
Sedan har jag fått reda på att det bara blir en träning den här veckan. Känns sådär.. Träningarna har ju blivit en utav veckans höjspunkter. (Och detta sa jag bara så att min tränare ska ge mig pluspoäng och låta mig slippa springa idioten på träningarna.)

Men jag får väl träna på egen hand. Kan typ klämma på en boll eller vifta på tårna eller nå. Bara mina 30 minuter till skolan är en sorts träning i sig.
Nu ropar mackan på mig ifrån köket. Ska gå och äta upp den.
God kväll!
Hej på dig också! *vink vink*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min plastpåse till kusin.

Tänkte bara meddela att det är en frågestund på bloggen nu, du får gärna gå in och ställa frågor!

Kläm på stjärten!



Direkt länk till inlägget:

http://loppaaannn.blogg.se/2011/november/fragestund.html

2011-11-08 @ 17:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0