Ät En Kaka Istället

En sak som jag blir så grymt less på är alla småbrudar som säger att dom ska banta! Känner flera som någon gång sagt "Jag är för tjock, jag ska börja banta." Och då säger jag så här: Bull shit! Är man fjorton och yngre ska man inte banta eller försöka gå ner i vikt!
För det första: börjar man banta i tidig ålder stör man kroppens utveckling.
För det andra: de flesta som är under 18 och börjar banta slutar oftast med någon sort anorexia.
Så varför inte bara vara nöjd med sig själv och kanske skippa chips på onsdagar bara? Är det svårt? Nej! Så ge er alla mesar som vill banta. Själv ska jag äta en kaka från HK:n nu. Sug på den alla ni som ska bli vandrande pinnar!
Men visst, det där är väl vackert det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0