Min morgon:

Igår la jag mig alldeles för sent. Typ halv två, så då är det kanske inte så konstigt att jag vaknade halv tolv idag.
Inatt sov Wilmas kompis över och eftersom att dom somnade rätt så sent så tänkte jag "Men vad bra, då kanske de inte vaknar halvåtta och väcker mig."
De vaknar halv åtta och väcker mig. Och så ska de börja prata! De trodde att de viskade, men jag hörde precis allt de sa. Och så ska Wilma aldrig läsa sg att skratta tyst! Lisa mumlar något och Wilma bah "HAHAHAHAHA! Oj, juste, Julia sover! Hihi!"
Var rätt så nära att jag reste mig upp och skrek åt dom. Men det gjorde jag inte. Vill inte skrämma hennes kompis ju. ^^)
Men sen en halvtimme senare gå de i alla fall upp. Lugn och ro, tänkte jag då. Men nej, då ska de leka med dörren in till vårat rum. Donk, donk, donk, donk och en massa fniss. Jag höll seriöst på att explodera! Meeeen jag lyckades i alla fall somna om och nu har jag precis ätit frukost. Nu ska jag klä på mig och sedan gå till fader för idag är det ju farsdag! Glöm inte det! Då kanske era fäder blir ledsna och sitter och snyftar i ett hörn.
Hej!
Det är tur att hon är så söt när hon sover, för annars skulle jag också skratta på morgonen bara för att väcka henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0