Ny Jacka!

Nu har jag varit med syster och moder till Birsta och köpt en vinterjacka. Min lilla gröna är askall att ha ute nu, så jag har köpt en röd jacka, typ en sån som alla har med "päls" på luvan. Har ingen bild och orkar inte ta en nu, men ni kommer säkert få se den någon dag. Nu ska jag göra läxa och lyssna på musik.
Men en sak jag stör mig grymt på är att min lilla dator är så grymt seg! Är helt omöjligt att ha två sidor uppe samtidigt, den bara hakar upp sig och så slutar det alltid med att man måste stänga ner allt och börja om. Ibland måste jag till och med stänga av den. Lite jobbigt, så då känns det bra att moders lägenhter är gjord av datorer.
Nu var det läxa já!

Typ en sån. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0