Till Saras Ära

En dag i fyran stod det en liten fis utanför vårt klassrum. Hon hette Sara och sa ett ord under hela dagen "Ja." Det sa hon när vi frågade om hon ville "vara" med oss andra tjejer i klassen. Efter den dagen blev vi bara mer och mer bättre kompisar (där försvann min svenska för en sekund) och tillslut bästa vänner. Haha, jag har så grymt många minnen med henne! DEt första är väl Det var jag!" Haha, ni andra förstår inte, bara Sara som kommer fatta det jag skriver hädanefter.
Och sedan Hey Hey Hey och HEY TURK.
Jag minns när vi lekte att vi var typ yogakvinnor då vi lekte med din stora yogaboll och då jag alltid ville ha din vita handväska för jag tyckte den var så fin! Och när vi drogade Eddie och Rabih från Idol. Så fort de kom till Birsta drog du med mig och du grät ju nästan varje gång. Och den gången vi följde efter dom och du tog kort med Eddie och bah "Han luktar aaaaas gott! :D"
När vi satt och åt nutellamackor och kollade på Shane The Man på datorn och höll på att kissa på oss av skratt! Eller Bolt = I gonna go and get my ball!
Du är den man kan prata med allt om, den man vill tillbringa en tråkig lördagskväll med, den man vill skvallra för och dens Iphone man vill spela på. ^^ Haha, och när jag bah "Din brorsa är ju lite snygg." Fick lite skit för det i typ ett halvår efter att jag sa det.

Det finns så grymt mycket mer att skriva om dig Sara, men det skulle inte ett inlägg räcka till. Vi får ta igen de här veckorna vi varit ifrån varandra på lördag. Älskar dig, min arabkurd till fru! <3 <3

"You never gonna know that! ;P"


Moders dator hade inte de rätta bilderna..

Kommentarer
Postat av: Saraaaaaa

HAHAH ,fan va sköna minnen vi har !!!! :D

HAHAHAHAHHA juste "de va jag" hahahaha.

JULIA JAG ÄLSKAR DEJ OCH SAKNAR DEJ SKIT MKT !!

kommer alltid finnas här för dej ! <3

hoppar du ,hoppar jag !

HAHAHAHAHHA KOMMER DU IHÅG? :D <3

2011-11-24 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0