Totally Sick

Idag blev jag hemma. Har ont i huvudet och feber och somnade halv nio igår och vaknade tio. Tretton timmar blev det! Och är fortfarande trött.. Känns lite läskigt.
Igår förlorade vi vår match, men vi var bäst ändå. Som vanligt! :)
Men nu ska jag ta ett sånt där magiskt piller mot huvudvärken och sedan kolla på Disney Channel eller nå. Det är Totally Spies om en timme, det kan jag kolla på! (Y)
Haha, det var mitt favoritprogram när jag var liten. Älskade när deras klackar lät när de sprang och hur se alltid tog sig ut ur någon knipa. Minns att jag lekte det med mina kompisar också. Då bråkade vi alltid om vem som skulle vara Sam (den rödhåriga) för ingen ville vara Alex (den mörka) och den blonda var ju dum i huvudet. Nu: den magiska alvedonen!
Hej då! ^^


Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0