Sushi

Igår kväll hade jag det fint! Vi lyckades skrämma några stackars gubbar och flickor, och en tant lyckades skrämma oss med.. Men vi fick mycket godis i alla fall. (Y)
Idag har Ida och jag varit ute på äventyr. Vi har hämtat barn på dagis och skola. Som sagt, äventyr!
Men imorgon väntar en tur till Birsta. Då ska Ida bli sminkad hos en sminkös, det var det som var vår present till henne. Hoppas bara att hon blir fin och inte tycker att hon ser ut som en uppstoppad gris. För då får hon går runt som en uppstoppad gris och shoppa med mig ändå. Ja, jag är snäll!

Sen åt jag sushi för första gången idag. Det var inte gott. Första gången på kanske 9 år som jag spottar ut mat på tallriken. Uscha buscha!

Nu ska jag be mamma äta upp sin sena sushi som står här på bordet och håller på att ta död på mig.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0