Da Shopaholica

Idag har jag varit en shoppaholic. MEN jag har handlat mycket för lite pengar! Köpte tex en kofta som egentligen kostade 300 kronor, men jag fick den flr halva priset = 150 kronor. Ett bra kap enligt mig! (Y)
Två ringar blev det också, bilder på dom kan ni få sen. Inte nu. Och en Body Lotion. Men den behöver ingen bild. ^^
Just nu kollar jag, kusinen och moder jord på de där Bondarna som söker Fruar. Efter det ska Ida och jag kolla på film, Water For Elephantes. Ville se den när den gick på bio, men ingen ville se den med mig. Så nu har jag äntligen fått hyra den, så jag hoppas att den är bra. :)
Nu har moder tagit fram mys också, så ska ta och mysa nu.
Hajj doo!

Ignorera att jag ser ut som en man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0