Jag Är Inte Pigg

Jag är så grymt trött! Var så här nära *visar med fingrarna* att jag somnade på matten idag. Men Fritiof drog i mitt hår så att jag inte gjorde det. (Y) Men det är jämt så på måndagar. Man sover länge på söndagen, somnar sent på kvällen och går upp tidigt på måndagen. Varför heter det måndag förretsen? MÅNdag liksom, varför?

Nu sitter jag i alla fall och väntar på mat! :)  Sen ska jag krypa till kören och sjunga i en och en halv timme och sedan gå hem och sova. Låter bra i mina öron, men det kommer säkert inte bli så. Kommer nog på någonting som jag måste göra och så blir det senare än sagt.
Nu ska jag byta om och sedan äta.
Skulle gärna sova på en tjockisgren just nu.

Kommentarer
Postat av: Din snygga ,bästa Sara;)

Julia, nu det så att jag saknar dej o Frida jätte mkt, så vi får ta och vara med varandra snart!!<3

2011-11-07 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0