Det Där Perfekta Vädret

Jag känner mig lite slut just nu. Vill bara däcka i sängen och sova sisådär 11 timmar. Men det går inte, Greys Anatomy är ikväll. Ja, teven styr mitt liv lite granna.
Men just nu kollar jag på Bonde Söker Fru och är inrullad i en filt för jag fryser om benen!  Ser ut som en röd bajsrkorv men det är det värt. (Y)

Fönstret är öppet. Förklarar kylan. *stänger det*

För typ två veckor sen var det sådär jobbigt att klä på sig på morgonen. Det såg ut att vara iskallt så jag tog vantar, jacka + tjocktröja, men sen när man kom ut så var det ju inte så kallt utan väldigt varmt så innan man ens kommit till skolan så hade svetten börjat runnit. Men nu är det sådär perfekt! Det är kallt 24/7 och man kan ta på sig halsduk, jacka, tjocktröja + vantar.
Men om några veckor när snön kommit så kommer jag inte vara lika glad. Men om man bara tar en dag i taget så går det långsamt, men samtidigt fort. I alla fall för mig. ^^
Hej då, blåbärstå!

Shit pomesfrites! Nu blev jag sugen på blåbärspaj. Mmmm, tänk det och vaniljsås.. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0