En Annan Sak Jag Stör Mig På

Nu sitter jag och kollar på Top Model, och där är det en tjej som gifte sig när hon var 20. Det är väl okej, tänker ni då.
Men grejen är att mannen hon gifte sig med var 40 år. Nu har de en liten son tillsammans och verkar vara hur lyckliga som helst, men det jag stör mig på är att de andra tjejerna i huset ska klampa ner på henne bara för att hon är gift med en äldre man. Visst, det kan vara lite små äckligt att gifta sig med en 30 år äldre man, men är man tycker man om varandra så spelar väl åldern ingen roll! Jag brukar tänka såhär: Skit i dom andra, fokusera på dig själv!

Låt henne vara gift med en 40-åring om hon nu vill det, klanka inte ner på henne för det!


Nu ska jag kolla vidare på Top Model och sedan någon gång ska jag på kör.
Tjenna!

Nu kan ju ni sitta och fundera ut vem denna kvinna är. En ledtråd: hon är ryska.
Stor hjälp, jag vet...

Kommentarer
Postat av: Ida. R

20 år äldre man* ;)

2011-10-14 @ 00:05:33
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0