En Sann Kommentar


"Hjälp vad fin frida är, och hennes leende! Killmagnet ju :o"

En kommentar på förra inlägget. Och ja, jag vet! Försöker trycka in det i Fridas lilla huvud nästan varje dag, men nä, det är hon inte alls det enligt henne. Så det är bra att någon annan kan hjälpa mig att få henne att förstå att hon är en grymt söt och fin tjej! :)

Men nu är jag i alla fall hemma igen och Dragons vann. Såklart. Och roligt var det också! Men dagens höjdpunkt var nog ändå att jag fann min mössa! Har på mig den just nu och mmmm... Jag njuter! Den hänger så fint är bak i nacken just nu! ^^
Nu ska jag kolla klart på datorn och sedan ska jag sova. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0