God Förmiddag!

Nu har jag vaknat och ätit frukost. Hoppmackor! (Y) Och nu lite senare ska jag och Wilma på bio. Smurfarna! 3D blir det också. Ingen av oss har sett en film i 3D förut, så det ska bli roligt och se. Men det finns en liten jobbig sak me filmen oh det är att den är dubbad. Men Wilma kan ju inte engelska, så jag får väl stå ut i nån timme för hennes skull. :)
Sen måste jag packa inför imorgon också. Då ska ju jag och laget upp till Östersund och spela säsongen första match! Klockan åtta åker vi från Balder och vi kommer typ hem vid sex kanske.
Nu ska jag duscha av mig och sedan börja små packa lite.

Ha En Bra Dag!


Undra vem som kom på just namnet Smurfarna. Måste ha varit en väldigt smart person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0