Hej På Er

Nu har jag varit i Birsta  och handlat nödvändiga saker. Bla foundationsvampar och ansiktskräm. Vi köpte även en present till Ida som hon ska få när vi åker dit nu till helgen. Mer om den tänker jag inte prata om, för då blir det ju inge roligt! :)
Angående att åka till Edsbyn, såhär kommer mitt höstlov att se ut:
På fredag åker hela da family till Edsbyn och är där över helgen. Sen på söndagen tar vi med oss Ida hem och så är hon här tills på orsdag. Ja, och resten av lovet ska jag väl bara ta det lugnt och gå på basket och sånna typiska saker.
Men nu ska jag göra andra nädvändiga saker innan Desperata Husfruar börjar.
Lev i frid! Tills vi hörs igen alltså.
En liten godnattkram från Wilma. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0