Ida Fyllar Stora År

Idag vill jag börja med att gratta kusinen som fyler 16 idag! Grattis till henne! :)

Annars då, frågar ni då. Jo, det är bra. Agnes har inte kissat på sig nå mer och jag har ätit en vindruva så jag mår fint. Ska bara duscha lite nu snart och sen kolla på Depserata Husfruar. Om jag hinner ska jag nog göra lite läxa också. Extra rolig läxa den här veckan. Vi ska lära oss namnen på både mannen och kvinnans könsorgan. (Y) Det jag aldrig kommer förstå är varför vi ska veta vart killens sädesblåsa sitter, tex. Det är ju inte så ofta som man får frågan "Jo Julia, vart sitter den där sädesblåsan på mannen?"
Jag skulle ändå inte svara på det, men ändå. Vill man bli läkare eller lärare är det ju bra att kunna sånt, men om man drömmer om att få ett jobb i kassan på Ica då?

Tycker No-lärarna bör tänka över det. Nu ska jag duscha och göra mig till en 10 på fräschhetsskalan.
Goder kväller!

Tänkte först visa er en bild på sädesblåsan, men det fanns inge lämpliga tyckte jag, så det får bli en på Ida istället. ^^

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Aaw, tack så mycket!

Inte ens jag vet vart sädesblåsan på mannen finns? :o

2011-10-19 @ 10:36:03
URL: http://loppaaannn.blogg.se/
Postat av: Ida. R

Aaw, tack så mycket!

Inte ens jag vet vart sädesblåsan på mannen finns? :o

2011-10-19 @ 10:36:19
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0