Jag Äter Inte Så Länge

Jag hann inte blogga mer igår. Efter maten kom jag på att jag var tvungen att åka till träningen och sen var det bara att duscha och sova när man kom hem. Så alla ni som trott att jag ätit mat i elva timmar, sorry, men det stämmer inte.
Men just nu är jag med Fritiof och vi leker kurragömma här i lägenheten. Har världens bästa gömställe som brudarna desperat försöker hitta, men icke, de hittar mig aldrig! Mohahaha!
Sen ikväll är det Dragonsmatch med de andra brudarna igen. :) Men nu ska jag fortsätta gömma mig och låta de andra leta efter mig i evigheter.
Ha En God Eftermiddag!

Peace (Y)

Sadface! (Älskar Agnes och Wilmas!)

De andra är söta och fina medans jag förstörde hela bilden.. ^^)

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Hjälp vad fin frida är, och hennes leende! Killmagnet ju :o

2011-10-21 @ 17:46:39
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0