Jag Mår Sådär

Nej, jag mår inte bra. När jag kom hem från skolan däckade jag i soffan och nu har jag ont i huvudet. Visst, snuvig och ont i halsen går bra, men huvudet är lite över gränsen tycker jag!  Hoppas jag blir bättre! Vill inte missa träningen imorgon! Och inte skolan heller för den delen. ^^
Men nu ska jag vila upp mig ltie till och vänta in Vänner. OCH VET NI VAD?! Ikväll är det Desperate Housewives!!! *hoppar glädje hopp* Gaaah! Nu börjar dom roliga tv-veckorna igen!
Måndag: Pluggkväll = inget roligt på teven

Tisdag: 20.00 Top Model
21.00 Desperate Housewives - sista säsongen ever

Onsdag: 20.00 Bonde söker fru
21.00 Greys Anatomy
Torsdag: ?
Fredag: Idol - om man inte hittar något bättre

Lördag: Man hittar alltid något roligt att kolla på en Lördagskväll ;)
Söndag: 20.00 Gustafsson 3 trappor
20.30 Time Out
21.00 Partaj

(Nej, jag är ingen tv-nörd)

Nu ska jag kolla på Cougar Town.
Hej då!

Första säsongen
Och ikväll börjar sista :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0