Saker Ni Kanske Inte Visste Om Mig

1. Jag älskar verkligen att reta folk! Borde vara en utav dom bästa i världen på det. ^^)
2. Jag får träningsvärk att sitta på en stol. Typ.
3. Jag OGILLAR hemmagjord potatismos men ÄLSKAR puvlermos.
4. När jag var 7 år frågade jag "chans" på en kille 7 gånger i rad på samma dag.
5. När det gäller skolarbete kan jag ha väldigt kort tålamod. Lär jag mig inte saker direkt kan jag nästan börja gråta.
6. Jag blir väldigt lätt röd i ansikte. Bara på ett "poff" så är jag som en tomat. Lite jobbigt ibland!
7. Ibland tror jag att jag är väldigt teknisk av mig, men i nästa sekund har jag förstört något.
8. Jag kan vara envis som in i pipan ibland. Det uppskattas inte alltid utav folk.
9. Jag är äckligt rädd för sniglar så att jag skulle kunna gråta.
10. Samma sak om fåglar.
En bajskorv
Fula varelser..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0