Sjuka Mödrar

Nu har jag precis kollat på Svenska Hollywood Fruar och vad är det för kvinna som är med?! Gunilla Persson, eller vad hon heter, är ju helt sjuk i huvudet. I det här avsnitett gick hon till en präst för att bara "checka" så att hon gjorde rätt angående sin dotters "karriär". När hon predikat klart om att hon ville att hennes dotter skulle bli känd och framgångsrik sa prästen "Ja, men det kan ju vara bra för henne att få vara barn också."

Hon fick en rejäl käftsmäll enligt mig. För det kan inte vara nyttigt för ett 8 årigt barn att ha en sån mamma.

Men nu ska jag vänta på att min moders äppelpaj ska bli klar. Sen ska jag till pappa igen lite senare.

Bye bye lingonpaj!

"Hej hej!"
Hon ser lite läskig ut också.. Nej, det var elakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0