Den Arga Sovaren

Vi vann tyvärr inte idag. Vi ledde halv matchen men sen gjorde de flera mål på rak som vi inte kunde jobba ikapp. Men det 53-63 och vi var väldigt bra tycker jag! :)
Nu ska jag kolla på Time Out och sedan sova. Trots att jag sov sammalagt två timmar i bilen på väg till och hem ifrån Östersund så är jag jätte trött! Sen har jag fått reda på att jag ser väldigt arg ut när jag sover. Åkte bil med Jasmin och en som heter Olivia och båda sa att jag såg jätte arg ut och att de knappt vågade röra mig. Men jag kan säga att jag inte är så arg som jag ser ut. När jag sover är jag nog rätt så glad, för jag får ju sova. Men blir jag väckt kan jag bli nå så grymt sur. Så väck mig aldrig!
Nu har Time Out börjat så jag ska stänga av datorn nu.
Hajj doo!

Skulle vilja se sådär överlycklig ut när jag sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0