Den Där Lilla Nackdelen Med Att Ha En Blogg

Ni som har bloggar och som har vänner som läser era bloggar, känner ni igen er:
Ni berättar en sak som hänt och de säger "Jag vet, jag läste det på din blogg."
Jag hör det flera gånger i veckan! Känns som att bloggen tar alla mina samtalsämnen ifrån mig!
Sen är detta kanske bara jag, men när någon säger så "Jo, jag vet." så kommer jag aldrig på något nytt att säga. Jag bara står där och "Det är soligt ute." och rättar till tröjan eller något.
Men förutom det så är det roligt att ha en blogg. Men nu ska jag kolla på Vänner och snyta mig. Igen. Vi ses. Hej då. Nu slutar jag skriva. Snart. Alldeles strax. Nu så.
Hej då.
En sisådär två år gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0