Denna Dag:

Nu har jag precis kommit hem från Sara. Var där och kollade på en jättebra film. The Zoo Keeper heter den och rolig var den! Sara satt och fnissade typ hela tiden.
Efter skolan jag var jag med Sara och Frida hemma hos moi, sen gick alla hem till sig (förutom jag då som redan var hemma) och åt mat. Sedan ringde Schara vid åtta och bah "Vill du kolla på film med mig?? ^^" Och jag bah "No way biatch!"
NAT!
Såklart sa jag ja, och resten vet ni redan. :)
Men nu ska jag kolla lite på datorn, har inte gjort det och glömde göra det igår. Sen ska jag sova och imorgon ska jag först på stan och bla ladda mobölen med pengar och sen ska jag nog vara med Schara och Fritiof igen.
Men nu, checka fejjan och de andra grejorna.
God natt!
På fräschhetsskalan är jag nog en fyra just nu. (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0