Drunknar I Läxor

Rubriken säger nog det mesta. Det känns som att jag har lite mycket att göra just nu. Har ett SO arbete som ska vara klart på fredag och jag har inte ens gjort hälften. Så de här dagarna måste jag verkligen jobba på!

Det är så typsikt med mig, jag skjuter upp de viktiga sakerna och gör de mindre viktiga sakerna först så att jag sitter här fyra dar innan ett bajsarbete ska vara klart. Som tur är handlar det om kristendomen, vilket jag har rätt så enkelt för. Men det är det här med ortodoxa grejen och katolska saken som gör det en aning svårare.
Och inte nog med det, har en äcklig spanska, en hemsk matte och någon musikläxa också. Suck puck..

Men nu ska jag fortsätta med mitt hårda slit och så hörs vi sen igen! Önska mig lycka till! :)

Hahaaa...
Ibland älskar jag mina fina ansiktsuttryck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0