En Lyckad Morgon

Så här såg min morgon ut:
Vaknade av att en hantverkare började borra i vår altandörr. Kollade på klockan. 08.03. Jag fick panik och bah "Shit! Shit! Shit!" Började halv nio och det tar cirka 25 minuter att gå så jag fick lite panik där. Men jag flög upp och drog på mig kläder, borsta ut håret, satte upp håret, packade ner det sista i skolväskan, borstade tänderna, lyxade till det med en klocka och ett par örhängen och sedan sprang jag till skolan. Eller jag gjorde en powerwalk-liknande sak. Jag kom 10 minuter försent, men det var bara mentorn och jag fick ingen kvarsittning. ^^)

Så nu ikväll ska jag ställa mobilen, väckarklockan och ha fönstret öppet.
Det brukar alltid vara något ljud utanför som väcker mig.
Men nu ska jag ta en macka och sedan fortsätta vid datorn. Har grymt ont i halsen så jag skippar kören idag. "Uscha vad tråkigt!" tänker ni då, men nej, inte direkt. Känns bara skönt. (Y)

Bye bye!

Hahaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0