En Sån Natt

Ja, det blev en väldigt lång natt om jag ska vara ärlig. Vid två gav jag upp och la mig, men jag somnade vid typ tre. Och efter det så vaknade jag varje halvtimme av folk som pratade och skrattade.
Och ja, jag var riktigt less och sur där fyra på morgonen. Men när jag vaknade vid halv nio igen var jag glad. :)
Haha, men det som nog visade att jag var less var när Fritiof låg och petade på mig klockan tre inatt och sa "Julia, Julia, Julia..." Då gick min ena Hello Kitty toffel till attack och hon blev tyst.
Sen det där med att ni skulle få bilder, glömde totalt bort det så det blev tyvärr inga bilder. Men det var i alla fall kul och jag skulle lugnt kunna göra om det.
Nu ska jag kolla på datorn lite. Hajj doo!

Bild i repris.
Fritiof trodde först att jag hade bitchklappat henne tre gånger, men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0