En Zoo Ask's Mirakel

Just nu sitter jag här vid datorn på mitt rum och ska göra läxa. Roligt, jag vet. Men har flera läxor tills nästa vecka och jag har ändå inget annat för mig just nu. Sen om jag gör dom nu ikväll slipper jag göra dom imorgon då jag ska vara med Eveline, Viola och Jasmin. :) Ja, jag är smart! (Y)
Sedan hände en läskig sak idag i skolan. Två killar i min klass gick till Ica ,som ligger några minuter bort, så jag bad en av dom att köpa en Zoo ask åt mig. Jag fick den när de kom tillbaka och då när jag fastnade på matten smög jag upp den asken och så tog jag och Fritiof en varsin liten godis. Efter en minut satt vi och grät av skratt för att vi sa "Gott gott!" med olika röster. Efter den lilla godisen var jag glad resten av dagen. Lite mystiskt, men jag tror att jag från och med nu alltid ska ha en Zoo ask i fickan utifall jag skulle vara sur, arg eller fastna i något annat ämne.
Men nu ska jag börja jobba och sedan ska jag kanske kolla på Idol, får se hur det blir.
Vink vink!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0