Ett Inlägg

NU har jag sett trailerna till Breaking Dawn del 1 och GUSCHES vad bra filmen verkar vara! Har ju läst boken så jag vet ju vad som kommer hända, men nu efter att ha sett den trailerna så längtar jag mer än någonsin! 18 November, på systers fördelsedag, då ska jag sitta i den bigga biografen med någon bredvid mig. Känns lite sorligt att jag inte har någon kompis som tycker om Twilight, men Sara kan jag nog tvinga med. :) Den här bloggen hade en bra trailer, så kolla på den och kontakta Jullan om ni vill sitta vid min sida där den 18:de i mörkret och gråta glädjetårar samtidigt som vi knarkar popcorn.
Men idag är det fredag så jag ska nog bara vara hemma, men imorgon ska jag och Fritiof vara hemma hos mig och typ kolla på film eller nå.
Men nu ska jag kolla på ett sjukt program på teven om människor som har varit med om livshotande händelser.
Goder kväller!
Och folk kallar han ful? Pfff..!

Kommentarer
Postat av: Ida. R

JAG KOMMER OCH SER DEN MED DIG !!!

2011-09-16 @ 19:55:44
URL: http://loppaaannn.blogg.se/
Postat av: Sara

Meen hallå!? Jag gillar visste twilight haha:D

2011-09-16 @ 20:19:59
URL: http://saraftchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0