Fotabolla

Nu har jag kommit hem igen från en iskall fotbollsmatch! Mina händer och mina fötter har ingen känsel kvar! Men nu ska jag inte ut nå mer ikväll hade jag tänkt.
Imorgon ska jag först på stan med mor och köpa uteinnegympa skor till gympan, och sedan på eftermiddagen ska jag kanske vara med Evelino och de andra. Var länge sedan sist! Börjar sakna de fina tjejorna! :)
Nu ska jag få tillbaka känseln i kroppen och ta en godis och ett chips och sedan ska jag se på CSI XL. Då är Justin Bäver med och det verkar som att alla har sett det avsnittet förutom jag. Så det ska jag se klockan tio och sedan ska jag sova.
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon! ^^)

Har fortfarande inga färska bilder på mammas dator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0