Gissa Vart Jag Ska Inatt!

Nu kollar jag på Top Model igen och sen ska jag packa, för ikväll ska jag och klassen sova över på skolan. Varför = för att det är en kul grej! Så alla sjuor ska sova där inatt i klassrummen och så ska en killes pappa + far min vara föräldrarna som ska vara där med oss. Förstår att pappa inte vill låta mig gå lös en hel natt på skolan..

För det är egentligen det som alla tänker - vara vakna hela natten! I alla fall til tre säger de flesta. Jag kommer säkert ge upp vid två eller tre inatt för vi ska upp vid halv tio imorgon och städa för att sedan åka hem.
Men det ska bli kul och alla ser fram emot till det! :)
Nu ska jag kolla vidare på tv och så hörs vi imorgon! Bilder från natten kommer då också ^^)

Bye bye och ha en lika bra natt som moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0