Hemma igen

Nu är jag hemma efter en lång dag/kväll med Eveline, Viola och Jasmin. Vi var först på stan med en till tjej som hette Stina, men hon åkte hem rätt så tidigt för att gå på en fest eller något sånt. Då gick vi andra runt tills de sa "Nu får ni skynda er ut, för nu stänger dom snart!" Då såg vi att alla affärer hade stängt och släckt för idag. Men då åkte vi ut till Skönsberg till en pizzeria och så delade jag och Eveline på en kycklingrulle och Jasmin och Viola delade på en kebabrulle. Haha, jag skulle säg en kebabrulle jag med, men när vi satt oss och väntade på maten sa Eveline: "Varför sa du kycklingrulle för?" Men sånt händer. :)
Efter den fin fina middagen åkte Jasmin hem till sig men Viola, jag och Eveline åkte hem till Eveline och där var jag tills en halvtimme tllbaka för då kom far och hämtade mig. ^^)
Men det var en suverän dag med da girlzz, men nu snart ska jag sova. Är jätte trött trots att jag vaknade vid halv elva.
Så god natt och sov länge imorgon, för sen är det skola igen.

(bilder från idag kommer imorgon, är för trött för att ladda upp dom nu. :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0