Im Am A Polkapig

God kväll! (vi kör på den ikväll också!)

Nu har jag nördat läxor och ska kolla på slutet av Idol och sedan sova. Är sjuuuuukt trött!
Haha, det är typ det min blogg går ut på. Att jag är trött, hungrig eller irriterad på något. Förstår att ni fortsätter att läsa den.

Sen efter träningen så är mina ben jätte fula! Vi skulle göra en övning då man skulle ner på golvet, krypa under en plankliknande tjej och sen upp igen. Ni fattar! Men hur som helst så när jag kröp/ålade så fick jag brännmärken på benen så ser ut som polkagrisar nu - röd vita. ^^)

Nu kom mamma hem med mina kläder som vi beställt så jag ska riva upp paketet och dra upp dom nu.

Hej då!

Nej, nu blev jag sugen på polkagrisar! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0