Mitt Nya Olata Liv

Nu har jag ätit middag och innan det var jag hemma hos Frida en stund. Just nu kollar jag på Greys Anatomy och efter det ska jag plugga igen. Har blivit värsta pluggapan nu, men det är i och för sig ganska bra om jag vill ha bra resultat. ^^) Sen så har vi grymt många läxor nu! Känns lite jobbigt.
Sedan har jag ett problem. Jag har blivit för lat. Var typ två veckor sedan jag tränade och det har gjort mig så fruktansvärt lat! Har fått skjuts till skolan i tre dar nu, orkar inte gå dom tre meterna till moder för att hämta min Lip Syl som jag glömde där i söndags när jag åkte hit till fader och jag gruvar mig för att jag inte ska orka träna imorgon. De andra i laget har ju redan tränat två gånger, men inte jag pga kören. Så jag ska börja med att till skolan imorgon och sedan hem med rask takt och så ska jag lägga mig tidigt ikväll.
Men nu ska jag kolla på en spännande operation.
Hej då! :)
Mitt liv ska bli som en dans på rosor!
Det där var tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0