Natti Natti

Nu är jag hemma igen och ska nu sova. Blev en halv basketmatch med Eveline och sen mötte vi upp Viola på stan och så var vi där tills jag skulle hem och äta. Efter maten åkte jag till Fritiof och där kollade vi på tv och flummade som vanligt! ^^)
Imorgon blir det mer basket med Eveline och Viola vid typ fyra tror jag. Sen på kvällen ska jag till moder min!
MEN en fantastikst sak hände idag. Vi var inne på Din Sko i stan och rätt som det är så står Pavel Ermolinskij i butiken alldeles framför oss. Cool som jag var så fixade jag mitt perfekta pokerface och gjorde inget förrän han kollade bort. Vad som hände då kan ni säkert räkna ut själv.
MEN sen hände det tragiska. Mitt i denna underbara stund så går han in på HM och möter upp sin flickvän. Mitt leende försvann med detsamma. Men jag var glad ändå. Jag hade ju faktiskt gått förbi honom med en halv meters avstånd. REKORD!
Men nu är jag trött och ska sova. God natt och sova gott! Puuss! Kraam! Viink!
Vaddå liten bild? Förstår inte vad ni menar nu jag eller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0