Nu Är Det Städat

Nu har jag dammtorkat och dammsugit rummet så nu blänker det som det gör på Disneyfilmer och det luktar rosablommor och snart kommer jag börja sjunga en liten sång och så kommer alla möbler i mitt rum komma till liv och det blir precis som i en Disneyfilm.

NAT! Men det vore lite coolt om det blev så. Faktiskt. Men nu ska jag vänta på att kaffet syster ha satt på ska bli klart och sen ska jag spela spel med Agnes. Hon och Wilma har varit på Lekplaneten och köpt en varsin leksak. Wilmas leksak är "hemlig", men Agnes har köpt ett sånt där fiskespel med magneter, ni fattar!

Städa nu ert rum och var glad!

Vilken Disneyprinsessa skulle du vilja va?

Själv har jag alltid varit avundsjuk på Tönrosas hår, så det skulle bli hon och Ariel, för hon kan simma under vattnet och har en krabba som kompis. Jasmine är också rätt så cool, för hennes kille har en flygande matta. Snövit får äta äpplen och Askungen får städa, medans Belle får levande möbler till kompisar.

Jag skulle kunna vara alla helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0