Vi Säger God Eftermiddag!

God eftermiddag!
Visst är det eftermiddag efter tyå tolv eller ett? Vi säger så.

Nu har jag laddat över bilder från igår och ni ska snart få se dom, men först en planering över vad jag ska göra idag:
* Packa inför avfärden mot moder jord
* Kolla på Spy Kids som går på tv just nu
* Gå på basket med Evelino och Violina
* Åka till mamma
* Måste äta något innan mactehn också já...
* Göra lite läxor
* Skjuta upp läxorna tills imorgon
* Ta farväl av broder som åker till Budapest inatt
* Klistra fast Svampbob-gummi-saken på min mobil
Nu kan ni få era efterlängtade bilder :)

Vi hittade skit schtekiga glasögon på HM bredvis Hello Kitty väskorna


Jag hittade en snygg kille med fluga.

Jag hann till och med förlova mig med honom.



Men den snyggaste killen hittade jag inne på HM vid omkläningshyttarna..
Men han hade tyvärr redan en matchande tjej..

Men jag har ju mina 45 låtsatspojkvänner jag med så jag ska nog klara mig. Nu ska jag kolla på Spy Kids.
Tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0