Bitch Please

Nu är jag hemma och ska kolla på lite New Girl, har laddat ner hela säsong 1 och älskar den serien!
Sen ska bror och far och jag kolla på Snabba Cash. Alla säger att den är jätte bra och Jasmin har sagt att killen har stekiga kläder så jag hoppas de stämmer. (Y)
Sen bara växer min ångest inför skolstarten! Oooorkar inte!! Men ska köpa en skit snygg ryggsäck jag hittade på HM idag när jag får pengar så då kanske det blir roligare att gå till skolan. Har köpt en mössa också. Den är blå och jätte fin. 
Nu ska jag kolla på New Girl.
Så nu måste jag slänga min fula, skubbiga mössa som jag så älskvärt andvänt i snart tre år. 
Fast den är så ful så det ska nog inte bli så svårt. :)

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Mössan är svart, inte blå. Så du vet.

Svar: Johooo, den är visst blå. :(
Julia Johansson

2012-08-21 @ 00:09:03
URL: http://loppaaannn.blogg.se/
Postat av: Ida. R

Jag ser då inte att den är blå på bilden? Lögnare.

2012-08-21 @ 18:52:56
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0