Chöklada Böllar

Tjo!
Idag var jag på stan med Jasmin (som vanligt...), Elin, Viola och Eveline. Eveline och Viola har ju varit i Egypten men kom hem i förrigår så det var kul att träffa dom igen! Nu ska jag baka chokladbollar (jag är typ världsmästare på att baka de, brukade baka minst en gång i veckan när jag gick i fyran och femman. var därför jag var så rund då ^^) för sen ska jag till Jasmin tillsammans med Viola och Eveline och så ska vi myyysa med film och massa onyttiga saker. (Y) 
Försöker att inte tänka på att skolan början om två dar fast alla babblar om det 24/7 så det känns lite tungt. 
Nu ska jag baaka och sne vid halv åtta nån gång ska jag åka till da Jasmins house.
Glasögonen kapar ena ögat. Vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0