Dom As Tråkiga Bloggarna

Det är sjukt tråkgit att blogga. Det är verkligen det. Folk som säger att de tycker att det är skitkul att blogga och "dela med sig av sin vardag med omvärlden" är bara bullshit allihopa.
För är man som jag och inte har något speciellt att skriva om så blir det ju att man berättar om sin dag, ibland kanske man partar till det och skriver att man köpt en tröja eller två men annars är det ju samma sak varje dag och hur kul är det att läsa på skala 1-10?
Typ 2, om man är lättroad.
Nä, förlåt. Jag är trött och måste sova nu. Men nu när Ida följer med hem ska hon lära mig hur man fixar videobloggar så kanske det kan bli lite kuligare här på min 2 skaliga blogg?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0