Fangirlar Litt Granna

Idag åkte jag först hem hit och bytte om och greja och sen var jag på stan en snabbis med Evelie och Viola. Har varit på stan så mycket den sista tiden att det inte är kul längre, haha. Men vi gick runt och kollade lite och sen satte vi oss vid ån och snacka om det äckliga vattnet, flirtade lite med ankorna och sov lite.
 
Sen på vägen hem så köpte jag en tidning med en massa One Direction! WOOHOO! En Glitter tidning som Wilma brukar läsa, men skitsamma. Den var trevlig den med, fick lära mig hur man skulle sätta på mascara rätt och en vad som är sant och falskt om Mr Justin Bieber.(Y) Men fick en massa affischer och grejer på dom finaste iallafall så nu ska dörren hos mamma bli fin! :)
Tihi ^^ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0