Gumballs Fantastiska Värld

Jag har fått ett nytt favoritprogram. Det heter Gumballs fantastiska värld och går på Catroon Network. Det är skit bra! 
Det handlar om Gumball, som är en katt, och hans lillebror, som är en guldfisk, och om deras äventyr. 
Asså serien är helt vrickad och så randomn att den blir as bra!
Dom har tex en klasskramrat som är en banan och som bara säger "Jag är en banan!" Och deras lärare är en apa med en klänning och den enda människan i serien är vaktmästaren. 
Ni borde verkligen se serien för den är helt underbar och den brukar Wilma och jag kolla på efter skolan nästan varje dag. Helt wonderful liksom. 
Här är Gumballs familj. Mamma katt, pappa kanin, lillasyster kanin och lillebror guldfisk. Varför han är en guldfisk är ett mysterium jag försöket lösa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0