Hello Goodbye

Nu har jag packat ner halva rummet och ska typ äta mat snart. Sen ska vi till moder våran. (Y)
Sen håller Elin på att fixa headern åt mig! Så hoppas hon får till det idag så att vi slipper kolla på frusna löv eller vad det är...
Och det har varit jätte dåligt väder idag. Fast det gjorde inte så mycket, mysigt när det regnar ju. :) Så länge man inte är ute själv.  Nu ska jag försöka stänga en av väskorna här, för förut gick den inte! För mycket kläder i den, men med lite våld ska det gå. (Y)
 

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Sätt dig på väskorna, det gör jag! Då går det alltid enklare att stänga dem.

2012-08-28 @ 08:40:31
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0