I Da Small Lägenhet

Kolla, idag har jag nickat med Pippi, haft en unge innanför klänningen, varit i alla hus i hela världen och käkat glass. Har varit en as mysig dag och dagit massa bilder, kommer lägga upp dom när jag kommer hem. Men nu ska vi sova, ska upp as tidigt imorgon som vanligt bara för att mamma inte vill att vi ska "sova bort dagen". 
Asså sover man till tio och är klar vid halv tolv så har ju knappt dagen börjat så jag fattar inte dealen med att vakna åtta varje dag så att man står tryckta mot galleriadörrarna halv tio?
Vill inte bli som mamma när jag blir stor.
 
Syster hade småskitbilder på Wilma. En stöfia som Agnes är äckligt lik :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0