I Look At You, And Smile For No Reason

Igår var jag med Sara och vi var hemma hos mig och bakade världens finaste kladdkaka och kollade på Top Model. Vi hade en fin chill dag helt enkelt (Y)
MEN idag var jag med en annan helt underbart fin varelse. Alltså Jasmin, för er som inte kopplade.
Vi gick på stan och spanade efter fina ryggsäckar men vi hittade ingen så vi gick till biblioteket istället och spanade på böcker. Sen gick vi och satte oss vid ån och pratade om gymnasieum och The tallest man on earth.
Mysig dag helt enkelt 
Mina p12-böcker, som Jasmin kallar dom. Fast den där kärleksboken lånade jag bara för att det står världens sötaste saker i den
Så otroligt fin! ♥ Och med kanske världens fränaste byxor (Y)
 

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Det där var en sjukt snygg bild på henne! Nästan lika snygg som din profilbild, jag menar, ingen kan vara snyggare än dig!

Svar: Det är inte många som slår henne heller ;)
Julia Johansson

2012-08-18 @ 00:08:34
URL: http://loppaaannn.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Ohh sluta (rodnar), det är ni som är fina!! <3 <3 <3

Svar: Men du är så grymt fin du med! <3
Julia Johansson

2012-08-18 @ 21:56:45
URL: http://www.Jaaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0