Madagaskar ♥

Tjeeena! Igår var jag och Ida på Birsta och köpte nödvändiga saker och på kvällen smög jag iväg på party hos Jasmin! :) Det var kanske det bästa partyt man kunde gå, det hade allt förstår ni. Bullar och Tropiska frukter dricka.
För både Jasmin OCH Fritiof fyllde år igår! Graaattis till er! :) ♥ ♥
Idag ska vi på stan Ida och jag och sen ikväll ska vi + Agnes, Wilma och Wilmas kompis på Madagaskar i 3D! Helt awesome ju! Längtar nästan ihjäl mig ^^
Nu ska jag vänta tills Ida chillat klart i duschen och sen ska jag chilla där inne.

Hahaha! Agnes trollface och Wilmas biff-face! Orkar inte!
(Nej, det är inte dagens outfit bild, utan bild från skolavslutningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0