Onsdag 22 Augusti 2012

Är så grymt deprimerad. Eller nej, det är jag inte. Men imorgon börjar skolan. Och jag ser inte fram emot det. Och det hjälper inte att mor och far försöker med "Men du börjar i åttan! Du ska få betyg! Det blir väl kuuul."
Nä.
Fast idag ska jag inte vara sur och deppig utan idag ska jag käka gofika med Eveline, Viola och Jasmin på stan. :)
Och sen får jag se det positiva med att börja skolan igen. Man får ju träffa sina kåmpiizar igen. :)
Nu ska jag käka nudlar. (Y)
Sorry men ser ni Louis ass eller??

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Swagmasta from Doncasta och Bradford badboy. Harry är otrogen mot Louis med Liam. Niall står där och ser söt ut.

2012-08-22 @ 19:05:59
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0