En Kväll Som Bror Förstörde

Tjena tjena tjena!
Igår var det ostkroksparty hos Fritiof, mycket trevligt alltså. Idag har jag jobbat på a-lagets match och sen kollat när vårat lag spelade mot jämtlands killar 99:or. Vi förlorade med tio poäng men det var bara för att de hade en ful långeman i laget som inte gjorde annat än att peta i en boll ibland. så vi var bäst men han förstörde allt för oss. Jo, det brukar vara så Julia.
Imorgon är det nobelafton på skolan och då ska man vara fin. :) Så efter skolan ska Fritiof följa med mig hem så ska vi göra oss fin fina tillsammans. Vi kommer bli de läckraste i stan alltså ;D 
Nu skulle jag egentligen ha sett på Beck men bror ska se på bajs Filip och Fredrik så jag får sitta här i mitt rum istället och måla naglar. Snäppet tråkigare än Beck.
Varför har jag den här på datorn? Why???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0