Opa Carola Style

Förlåt för att jag aldrig bloggar men har inte haft så mycket att blogga om tyck ja. Fast nu niii blir det uppdatering!
Imorgon är det dodgeballturnering på skolan och då ska alla mentorsgrupper klä ut sig, och min grupp ska vara utomjordingar. Faktiskt svårt att hitta kläder till det men har kirrat det nu! ;D Ni får bilder imöra på deeee. Sen ska jag också cutta håret imorgon. Lite läskigt för förra gången blev det inte alls som jag tänkt mig och jag såg ut som en gummimopp i flera månader. Så hoppas det blir bra den här gången :)
Byee!

Ville alltid se ut som Carola som liten. 6 åriga Julia skulle ha älskat det

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Men vad söt du är i den där frillan haha! Jag klippte mig i måndags, så nu kan jag se världen igen istället för topparna av min lugg.

Svar: Låter as nice ju! (Y)
Julia Johansson

2012-12-19 @ 21:26:21
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0