Bra Gjort Julia!

Idag ställde jag klockan på nio och har varit trött som jag vet inte vad och suttit och kollat på en basketmatch. Sen när man kommer hem så ser man några luriga statusar på fejjan och kommer på: Juste, jag börjar på tisdag istället för imorgon.
Varför: Om man gick på nobelafton som var i början av december så fick man börja en dag senare.
Min Reaktion: Vad ska jag göra imorgon då..?
Då får jag gå upp tidigt imorgon också och sitta ensam hemma med syster och glo på tv. Det blir roligt! (Y)
Men sen på kvällen är det träning, så jag får i alla fall göra något vettigt imorgon.
Nu ska jag lyssna vidare på musik och sen packa för ikväll åker vi till moder och bosätter oss där i två veckor.
Bye bye!
Här är några bilder från igår:


Nämen kolla där har ni ju skorna! (Y)

Ja, man är ju lagom stolt över sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0