Dag 04 – En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig

1. Jag är nyduschad just nu.
2. Min favoritlåt just nu är Pumped Up Kicks med Foster the people.
3. Jag är grymt blyg bland folk jag inte känner. Haha, har fått höra på skolan att de aldrig trodde att jag var en sån social och pratig person.
4. När vi var i Göteborg på basketcup så grät jag efter varje match. Ibland för att jag var så grymt stolt över att vi vunnit och vissa gånger för att vi förlorat. Har nog aldrig gråtit så mycket på så få dagar! ^^
5. Ibland har jag världens segaste reaktionsförmåga och svarar typ efter fem sekunder.
6. Jag har läsglasögon, men andvänder dom bara hemma för jag tycker de inte är så fina längre.
7. Jag är grymt lättirriterad och kan vara sur huuuur länge som helst för en små sak. Men jag är nog mest glad. :)
8. Jag kollar på varje Greys Anatomy och Desperatre Housewives program! Älskar dom!
9. Mitt minne när det gäller namn och sånt är äckligt bra. Haha, Frida, Hannes född i början av Juni eller Juli.
10. Om jag ser på en skräckfilm så tror jag alltid när jag ska gå och lägga mig att mördaren i filmen ligger under min säng så jag kollar alltid under den flera veckor efter jag sett filmen utifall det skulle ligga någon där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0